Influencers About Beauty 2019 - relacja

9/28/2019 karyn.pl 27 Comments

Influencers about beauty agnecja blogmedia targi beauty forum karyn blog modowy

Jeśli śledzicie mojego Instagrama, to już wiecie, że ostatni weekend spędziłam na konferencji Influencers About Beauty organizowany przez Agencję BLOGmedia. Do Warszawy zawitałam już w piątek, gdyż mam ponad dwie godziny drogi do stolicy, dzięki czemu nie musiałam zrywać się z samego rana w sobotę. Spotkanie rozpoczynało się o godzinie 10, ale by się zarejestrować musieliśmy być tam już wcześniej. Na teren konferencji dojechałam komunikacją publiczną i jak to ja nawet z aplikacją do poruszania się po mieście musiałam pójść nie w tą stronę. Ale jak to się mówi koniec języka za przewodnika i udało mi się jakoś odnaleźć wskazane miejsce. Tego dnia w tym samym budynku odbywały się Targi Beauty Forum, czyli jedne z największych targów kosmetycznych w Warszawie.

Jak tylko weszłam do hali, udałam się według wskazówek na pierwsze piętro, by znaleźć odpowiednią sale, po kilku zapytaniach trafiłam. Od razu po wejściu odebrałam swój identyfikator i opaskę, która umożliwiała mi swobodne poruszanie po terenie Targów. O godzinie 10 zostaliśmy powitani przez organizatorów, otrzymaliśmy kilka wskazówek oraz informacje co będzie się działo przez najbliższe dwa dni. W naszej sali konferencyjnej swoje stoiska miały 3 marki Uzdrovisco, Teaology oraz Physicians Formula. Pomiędzy warsztatami miałyśmy okazje poznać te marki bliżej, chodziłyśmy od stoiska do stoiska i chłonęłyśmy wiedzę. Dlaczego pisze, że chodziłyśmy gdyż na konferencji poznałam bardzo fajne dziewczyny z blogów www.mycoffetime.pl oraz www.happysunnyblog.pl . To jest najśmieszniejsze, że z Agnieszką z Mycoffetime się znamy i kojarzymy, odwiedzamy swoje blogi bardzo często. Pomagałyśmy sobie nawzajem w robieniu fotorelacji na nasze blogi, oraz robiłyśmy zdjęcia na konkursy, które trwały w czasie konferencji.

Pierwszym stoiskiem jakie odwiedziłam było stoisko marki Uzdrovisco, ich kosmetyki są naturalne tworzone na bazie selektywnych ekstraktów roślinnych. W ich ogromnej ofercie możemy znaleźć serum, płyn nie micelarny, kremy, maski oraz inne produkty do pielęgnacji twarzy.  Dziewczyny odpowiadały na każde nasze pytanie i rozwiały każdą wątpliwość. Dodatkowo na ich stoisku mogłyśmy stworzyć pamiątkę w postaci obrazka z suszonych liści i kwitów.

Kolejnym stoiskiem było stoisko Teaology, marka ta opiera swoje kosmetyki na naparze z różnych rodzajów herbat. Nie stosują oni zwykłej wody do produkcji kosmetyków, ale używają esencji uzyskanej z liści herbaty. Ich oferta jest ogromna i znajdziemy w niej nie tylko kremy, balsamy, czy pudry, ale także piękne pachnące wody toaletowe.

Ostatnim stoiskiem w naszej sali była marka Physicians Formula, która specjalizuje się w kosmetykach do makijażu. Jest to marka amerykańska, która szturmem wchodzi na polski rynek. Miałam okazje testować ich produkty i zapowiadają się one całkiem fajnie. W ich ofercie znajdziecie wszystko czego potrzeba do stworzenia pięknego makijażu.

Ok. godziny 12 zaczęły się pierwsze warsztaty z markami, które wymieniłam wam powyżej, mieliśmy okazje poznać ich produkty bliżej. Po warsztatach był czas na zwiedzanie targów, latałyśmy od stoiska do stoiska. W tym samym czasie miałyśmy okazje zrobić sobie zdjęcia na konkurs, który zorganizowała dla nas firma Bikor. Miało to być kreatywne zdjęcie z produktem, efekty tej sesji możecie zobaczyć u mnie na Instagramie. Próbowałam osadzić to foto w tym poście, ale mój szablon odmawia współpracy i na komputerze wygląda ono dobrze, a na Tel jest wielkie i ucieka poza ekran. Jedynym wyjściem jest obrót telefonu, ale mam nadzieje, ze wam to nie przeszkadza.
Pierwszy dzień konferencji zakończyłam ok. godziny 17.

Drugi dzień konferencji rozpoczęłam warsztatami z marka Victoria Vynn, firma ta zajmuje się kosmetykami do tworzenia i zdobienia paznokci. Te warsztaty wspominam najmilej, gdyż były najciekawsze i pełne energii. Miałyśmy okazje nie tylko posłuchać o marce, ale również obejrzeć pokaz zdobienia paznokci za pomocą Atramentu do zdobień Blur Ink. Dodatkowo prelegenci pokazali nam jak robić zdjęcia paznokci by wyglądały ciekawie. Na koniec otrzymaliśmy od marki voucher na zakup ich produktów na stoisku Victoria Vynn na Targach Beuaty Forum. Ja postawiłam na dwa topy jeden matowy oraz drugi błyszczący, właśnie takich mi brakowało. Tak jak marka Bikor, Victoria Vynn zorganizowała dla nas konkurs, w którym miałyśmy zrobić sobie zdjęcie z ich spersonalizowaną ramką. Moje foto możecie zobaczyć zarówno na Instagramie jak i na samym dole tego postu. Starałam się zrobić coś innego bardziej ciekawego, by zdjęcie było oryginalne i nietypowe.

Podsumowując były to fajnie spędzone dwa dni, wielka kopalnia wiedzy i masa inspiracji zarówno od marek jak i dziewczyn, które poznałam. Takie wydarzenia są świetnym sposobem na poznanie nowych ludzi, zyskanie doświadczenia i wyciągniecie wniosków z błędów jakie popełniam w świecie wirtualnym. Wiele wskazówek zaczęłam wprowadzać w życie i już widzę pierwsze efekty. Jeśli kiedyś będziecie się zastanawiać czy warto, myślę że tak chociaż dla wspomnień jakie ze sobą niesie taka konferencja.

Influencers about beauty agnecja blogmedia targi beauty forum karyn blog modowy

Influencers about beauty agnecja blogmedia targi beauty forum karyn blog modowy kosmetyki naturalne uzdrovisco

Influencers about beauty agnecja blogmedia targi beauty forum karyn blog modowy teaology

Influencers about beauty agnecja blogmedia targi beauty forum karyn blog modowy phisicials formula

Influencers about beauty agnecja blogmedia targi beauty forum karyn blog modowy phisicials victoria vynn