PHOTO DAIRY - MAZURY 2014

8/24/2014 karyn.pl 5 Comments

W nocy z niedzieli na poniedziałek wybraliśmy się z moim chłopakiem na upragniony urlop. Do samego końca nie wiedzieliśmy czy jedziemy nad morze czy na mazury. Dopiero gdy dojeżdżaliśmy do ronda ok 100 km od domu zdecydowaliśmy, co chwile sprawdzałam pogodę, gdzie będzie lepsza. Padło na Mikołajki i nie żałuje. Z pogodą co roku mamy problemy zawsze trafiamy na deszcz. Wjechaliśmy do mikołajek po 8 rano, zostawiliśmy samochód i w miasto, na samym początku zastanawialiśmy się co my tu będziemy robić, przez myśl przechodziło nam jeszcze Giżycko. Ale po 5 godz jazdy nie mieliśmy siły na dalszą wyprawę. Nadszedł czas szukania noclegu, udało nam się znaleźć pokój w samym centrum z widokiem na port, mieliśmy do dyspozycji kuchnie z jadalnią, balkon, łazienkę i pokój całość była przydzielona na dwa pokoje. Mogę wam polecić "Pokoje u Agi", bardzo miła gospodyni, niedrogo i na dodatek w samym centrum. Wieczorem zrobiliśmy obchód po barach. A teraz kilka zdjęć:
1.Pierwsze wyjście
2.Pani parkingowa,która co dzień miała inny kapelusz znaczy inny kolor kapelusza (zdjęcie zapożyczone z Internetu bo zapomniałam sama zrobić)
 3.Pierwsze piwko i taka niespodzianka
4.Nasze pierwsze wspólne zdjęcie, staram się nie pokazywać mojego chłopaka, ale jestem już z nim 5 lat więc to tylko kwestia czasu kiedy go tu zobaczycie.
 5. W mikołajkach jest bardzo uboga plaża, ale molo maja fajne
 6.Widok na port
7. Wieczorne posiadówy przy zachodzie słońca

8.Trochę aktywności fizycznej
 9.Takie znaki powinny częściej występować
 10.Ostatni dzień spędziliśmy na zwiedzaniu i regeneracji. Tu lew na porcie w Giżycku, okropnie wiało.
 11. Dalsza część Giżycka, trafiliśmy na fajną promocję w piwiarni kawa+sernik za 5zł musiałam się skusić uwielbiam sernik

12.Obrotowy most załapaliśmy się na jego obracanie
 13. Na koniec Mrągowo, w który nie ma nic chyba że amfiteatr
 14. Po wycieczce chwila relaksu w Spa w Gołębiewskim, 30zł za 1,5h moczenia tyłka. Sauny, jacuzzi i wiele wiele innych.

Podsumowując pierwszy raz na mazurach, pogoda znośna mogło by być cieplej, następnym razem bierzemy kogoś z patentem. Więc z góry mogę wam polecić Mikołajki jeśli lubicie małe miejscowości w których jest wszędzie blisko. Można przejść je na piechotę bądź wypożyczyć rower. Piwo dość drogie w barach ale zawsze można kupić w sklepie i na port. Tyle mojej opowieści 3majcie się i do zobaczenia niedługo z jakimś zestawem.